dimecres, 22 de juny del 2016

FINS SEMPRE, CRANCS

Jo crec que amb fotos com aquesta i amb cursos com el que avui acabem, no fa falta afegir-hi masses paraules. Només dir-vos que estic molt agraïda de tots i de les alabances i agraïments que m'heu donat fins ara. Com vos vaig dir, per jo ha estat un plaer coincidir amb tots i cada un dels crancs, i de ben segur que sempre els tindré ben guardadets dins sa meua maleta d'aprenentatges. Sembla mentida que ja hagin passat 9 mesos, supos que serà senyal que ha estat un curs fantàstic...així que gràcies a tots i a cada cranc per fer-ho possible, vos estim molt! 

Què passeu un estiu fantàstic, que vos el ben mereixeu. I, així, amb aquesta publicació, deim adéu a totes les altres que hem fet durant el curs i un fins sempre, també, a aquest bloc. 

Tan de bo puguem tornar a coincidir pels passadissos o per les aules de l'escola, seria tot un privilegi.

FINS SEMPRE, estimadets!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada